Annars!

Ja jag har det bra hos kamilla riktigt bra men jag längtar hem. vilket hem vet jag inte o om jag har ett hem o var det skulle vara är tanke som kommer då o då...

Älskar mitt jobb, o kamilla fråga mig här om dagen om jag planera o flytta till L-a nu. men nej, aoslut inte jag är inte färdig här. Just nu känner jag att ett år räcker. men det tar jag när jag kommer ditt.
Just nu lever jag som det är o får ta itu med som finns just nu. men helheten är bra.


känns bara som det flum ur mig o inget vettigt så får hoppa detta.

Tar dagen som den kommer!






Snart ringer min therese o då hoppas jag allt blir mycket klarare <3
(ursäkta de sjukt härliga o gammla bildern)


Kommentarer
Postat av: teez

<3<3<3

2011-12-14 @ 05:38:36
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0