Det som inte syns i snö kommer fram i tö

Det snöar i Stockholm. Det har gjort det hela dagen :) det har varit blötsnö tidigare i dag, så mina skor är helt genomsura men nu ser det ut som lite bättre snö :) så hoppas jag kan gå ut utan bli helt genomsur igen!

Jag vet att många kankse tycker att jag är helt dum i huvudet nu, men fy fasen va jag mår bra. Jag har haft denna kännslan nu ett tag, ja jag vet att det är lite ostabilt i paradiset o liknande. Men jag mår så furktansvärt bra. Jag är så glad o lycklig. Jag har den bästa arbetsplatsen för mig just nu, jag har de absolut bästa vännerna som är där o ställer upp för mig hela tiden. Ni gör mitt liv så underbart o lätt <3 Jag får det bästa båda från Stockholm och Landskrona. Att få både ha kakan och äta upp den utan att det ska läggas i någon sorts negativ fras. Nej det är positivt för både mig o resten av världen. Eller det finns kankse något bättre uttryck, men kommer inte på något bättre just nu :)

Det jag vill komma fram till är att jag är glad o lycklig fast det ser ut som det gör.

Jag kan inte riktigt fatta och först, men Jag ja jag mår så otroligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0