Dyslektikern

Skulle suttit mer än halvvägs hem nu. Men vem ser fel på tiden och missar tåget med tre minuter. I min paniken så sticker jag in till sj för att köpa ny biljett. Tjejen i kassen tittar på mig, tittar på skärmen, tittar på mig o på skärmen igen, "tyvärr, vi har inga biljetter kvar"

Jag hade kommit i tid om jag (kollat ordentligt på tiden så klart) men om jag inte hade yrat så mycket som jag gjorde. Men malou o min väska var så tungt o jag kunde inte röra mig så fort. Efter jag varit inne på sj så gick jag o satte mig i ett hörn på t-centralen o ringde mamma gråtande. Mamma lugna mig och började kolla upp andra alternativ. men allt för dagen va slut. jag ringde till thess o robin för att meddela o frågade om robin kunde komma o hämta mig. o guldkornet som han är gjorde ha det. jag vill bara där ifrån. pii vad arg o besviken jag va på mig själv. Detta är ju inte första gången detta händer heller. jag är ju helt värdelös när det gäller att omformulera digital tid till vanlig tid.

Mamma ringde upp mig o berättade att där fanns ett tåg imorgonbitti 5.55 o det är 5 i 6, tack jag vet :)
När jag satt i bilen på mig hem till robin så ringde även plast bror o frågade hur det va med mig, hur omtänksammt är inte det liksom :) Tack!

Nu sitter jag hemma hos robin, vi håller på att laga lite mat sen blir det att hoppa in i duchen o krypa ner. För tåget imorgon ska jag fan inte missa. O hur mycket pengar kan jag slänga på en jävla resa på egentligen, men så mcyket vill jag bara hem till min underbara familj <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch stackars dig, vilken otur!! :S tur det löste sig iallafall och se nu till så du inte missar tåget imorgon! God jul :)

2011-12-22 @ 21:55:18
Postat av: Elinore

Skönt det löste sig blev helt orolig när jag hörde. Ingen Jul utan dig!

2011-12-22 @ 23:14:22
Postat av: elinore

mu

2011-12-29 @ 23:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0