?

Om allting hade kunnat vara som det för en gång skullat...

Kommentarer
Postat av: elinore

Jag är så stolt över dig. Du är så våglig.

2011-12-10 @ 16:00:45
Postat av: [email protected]

Vet inte riktigt vad dina ord syftar på men så här tönkte jag när jag läste dem. Ibland (eller oftast) är det inte det(vara som det skullat). Att känna som man ligger i otakt med resten av världen är inget kul. Just vid sådana tillfällen är det bäst att bara vara. Plötsligt ligger man i fas och kugghjulen börjar jobba i ens riktining igen. Ta det lugnt min tös. Du har varit så våglig som Elinore säger. Att ta sitt pick o o pack o flytta till Stockholm tar på krafterna. Men det kan också ge din nya chanser i livet. Ha inte för bråttom. Jag finns alltid här för dig. puss o kram

2011-12-11 @ 13:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0