Helgen!

Fredags jobba jag sent så det blev bara en hemma kväll för en gång skull. inte för att det känns att jag har fått ligga ner o tatt det lugnt en ända helg sen jag flyttat hit.  men det gjorde vi nog :P

Lördagen: vi sov länge gjorde vid oss och sen stack vi till sicklas köpcentra. kommer inte ihåg vad det hette exakt men jag ville ditt för se lite annat än de köpcentra vi brukar vara på, det va lite svårt för robin att ta till sig. men det blev shoppat lite mer julklappar o sen begav vi oss hem till robins föräldrar där vi hämtade upp linn (robins syster) och rasmus, vi stack vidare till en kinaresturangen för lite käk. riktigt trevligt att får umgås med robins syster o hennes pojkvän. han har en riktigt trevlig o mysig familj ska ni veta :)
efter maten lämnade vi av linn o rasmus o begav oss hem för att bara ta det lite lugnt. för att sen sova tidigt :)

söndagen: stack vi till bromma blocks för ännu mer shopping. mina sista julklappar blev inhandlade o fick köpt mig ett fint armband. sen stack vi hem och robins föräldrar för lite mat. Malou o Nova kommer så himla bra överrens, de myser o bysar hela tiden. de är så söta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0