Mående!

ja, ända sen jag flyttade upp här har jag mer eller mindre varit förkyld eller vatt dålig. Jag har ju itne lyssnat på mitt råd från läkaren som va att ut o springa så jag får upp blodtrycket. men jag orkar inte, att springa är ju itne alls min sak att göra :(

Men nu vill jag bli helt frisk o sluta må så här fjantigt så dåligt hela tiden. 

idag bestämmde jag o kamilla oss för att gå o prova på klättring så inom kort ska jag o milla börja klättra eller försöka i alla fall. så ska vi bli sjukt starka o få sjukt snygga kroppar (som vi redan har) o hälsosamma o ja gud vet jag. vi ska må så jävla bra. det förtjänar vi så bra som vi är <3


Kommentarer
Postat av: Bente

Instämmer, ni är super tjejjer. Rör på er och få igång kroppen. Till och med en gammal kärring som jag besöker Fysiken i Landskrona.

Kram bente

2011-12-09 @ 19:21:51
Postat av: Kamilla

Haha! Fyfasen vilken bild :) 1 2 3 - TRANSA !! :) haha

Vi ska klättra som fan! :) de kommer bli grymt! Puss <3

2011-12-09 @ 21:24:32
URL: http://millanolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0