Malous önskelista:

I och med att malou har lite svårt att själv få sagt vad hon önskar sig så tänkte jag att jag skriver det till henne här.

Hon önskar sig:
1. Läderlapp till ögat.
2. en pipa
3. ett littet benen helt i trä (till högen bakben)
4. en papegoja (det går bra Tage pappa (pappas undulat))

så då vet ni, själv har jag redan köpt julklappar till malou innan hon berättade va hon ville ha så jag har köpt helt annat. jag vet att sofie o pytte kommer bli förtjusta :) själv hittade jag MAlou så här när jag hölt på att baka in jul klapparna.

hon ser väldigt skyldig ut och det är för att hon ligger o nosar på påse där hennes julklappar låg i. men ack nej, inte tjuvtitta/nosa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0