Ord in för det nya året!

Jag är väldigt pesimisstisk idag så ni vet. det kommer inte komma något fint ur denna texten. :P

Men jag är så fruktansvärt trött på att alla säger o skriver hur underbart 2012 kommer bli. nyårslöften o allt annat som ingen kan ha en anning om eller ens få styra över. Ni vet ingenting o man kan styra över så lite.

För två årar (2009/2010) sedan stod jag här nere på gatan och önskade mig o mina vänner ett bättre år då det året vi gått igenom varit en ren pest. Då viste jag inte att året som skulle komma skulle bli ett av de västa i mitt liv. Så jag har slutat önska mig o hoppats på att ett nytt år är en nystart för det är det inte. det är bara en fortsättning på det året som precis varit.

Använd en annan dag som nystarten i ditt liv.

Mitt 2011 har det hänt fruktansvärt mycket på. vet ni att det va detta året jag o stoffie blev sambo o detta året vi flytta ifrån varandra. samma år som jag fyllde 24år. Malou opererade bort ögat, skaffade mig nya vänner som senare stack kniven så hårt i ryggen så att det fortfarande känns som den sitter kvar, o har skaffat vänner som fortfarande finns kvar. Jag har haft det bra samtidigt som att jag har mått så fruktansvärt dåligt. I ren panik bestämmde jag mig för att försvinna från landskrona vilket som har varit en av de bästa idéer o beslut jag någonsin gjort i mitt liv.

Landskrona gör en sjuk. Gör mig sjuk.
Här finns för många dumhuen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0