Tåget!

Nu sitter jag på väg hem. Ja jag säger hem till stockholm. Jag vet inte varför men det känns mest naturligt så. Å det ska bli så skönt o komma tillbaka till de normala rutinerna igen :) eller Malou är inte med så det är en rutin mindre :) Robin kommer o hämtar mig på t-centralen, snälling :) så ska jag sova hos honom i natt för att sen får jag se varit jag blir av.

Annars har dessa dagar varit viädigt trevliga. men bästa har jag nog faktiskt haft de med thess, den lilla o kotra tiden vi fick lite då o då. Bara slappa framför tven o tatt det lugnt som vilken vanlig dag som helst :)
Men det är alltid skönt att få träffa min släkt o mina vänner, tråkigt nog så har jag inte hunnit träffa alla de vänner jag velat. mer än en snabb kram på dansgolvet. men det får bli en annan gång :)

Dagarna har gått fort fast det har känts som jag varit här i evigheter. Å jag kan säga att jag inte alls va beredd på att komma tillbaka så här. Nej jag vill inte komma hem (än) bryr mig alldeles för mycket om mig själv för det. För den viktigste människan i mitt liv är ju jag. o efter det komma min lilla bebis malousan :) så, så är det och då blir valet enkelt, Stockholm, det är där jag vill vara :)

sitter även här på tåget o snörvlar o nyser, men än så länge så mår jag bra. bara en liten lätt förkyllning o jag hoppas det förblir så. för imorgon är det jobb :) ooo va jag saknar mina arbetskamrater, tro det eller ej :P men som ni vet så trivs jag ju så himla bra där o det är det som gör mitt liv så himmla bra just nu. hoppas det håller i sig :)

Jag tänker inte berätta dag för dag va jag gjort o inte gjort. hoppas ni är nöjd ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

njut av det i livet som får dig att må bra, koppla bort allt annat !! Var här o nu o absolut ingen annans stans // Ett råd från mamma (kram)

2011-12-27 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0