Avklarat!

Så nu är det klart.
Efter att läkaren va 20 min försenad, och förmodligen tatt examen nu i januari (manlig), recptionisten hoppade in och agerade sjuksjöterska och sprang in och ut i rummet under kontrollen, så gick det bra.

hmm, ja jag har väl blivit väldigt hårhudan under alla sorters konstiga besök jag gjort där nu.
Men förhoppningsvis va detta det sista besök nu på ett tag.

Läkaren sa att att han itne kunde se någon cell förändring. så allt såg bra ut. Han tog ävenett nytt cellprov.

Stolen va inte rätt inställt så mina ben och fötter försvann. de blev helt avdomnade och det blev allmänt obehagligt.

men som sagt nu är det över. svaret kommer jag få inom en 3 veckors tid. så vi får se hur det kommer se ut... förmodligen och förhoppningsvis bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0