"operation" !?

Ja då va det dags igen.

I dag är jag hemma, skulle egentligen jobbat mitt sista arbetspass på 9 dagar, ett 10 timmars pass. men jag hade feber i fredags men jobbade både då och i går. men jag kände att jag inte skulle orka i dag på grund av att jag inte viste hur jag skulle må i dag och hur det kommer gå i morgon på återbesöket. kännde att jag behövde en dag att vila och ta igen mig på.

För i morgon har jag ingen anning om vad som kommer hände. Jag har fått reda på att det har skett ett tekniskt problem så de viste inte att de fått bort allt. Det absolut sista man vill få reda på under den sortens undersökning/operationen.

Det har varit dålig information från början till slut. Jag har inte fattat någoting och gör nog fortfarande inte det.
Och vad som händer i framtiden och hur den ser ut, är det ingen som kan svara på.


Efter i morgon så hoppas jag att allt är klart.
Så att jag kan gå virade, åt rätt riktining, åt rätt håll.
Få detta till ett avslutat kapitel.

Imorgon ska min underbara man hänga med mig.
Så man slipper vara stark ensam...


Kommentarer
Postat av: faster

Hej på dig!

Om du fortfarande inte har fått adekvat information om vad de gör och varför så ska du definitivt byta läkare först och främst och ev mottagning!Får inte vara så dålit att man inte vet vad som händer och varför!Hör av dig om du behöver hjälp!

Kram på dig!

2011-02-07 @ 14:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0