Jag är alldeles för trött...

Ja, vissa saker kan verkligen ta all energi i från en.
underbara gyn har hört av sig igen. jag bara okrar inte skiva om det i dag.
Jag ger upp, jag har inget gott o säga om dom längre. NI SUGER...

Hela helgen kommer jag vara någonstans i småland o döma. eller va det småland. ja jag vet inte än. har inte kollat upp det riktigt än. värnamo. kan det vara ditt jag ska?


får kolla upp det i morgon, tänkte packa o allt sånt då med. sen blir det jobb o efter det så sticker jag så jag räcknar med att jag ska vara där vid 22 tiden. kommer tillbaka på söndag eftermiddag för att sen jobba på måndag igen. fullt upp :)


Känns som det var mer jag skulle skriva, men det är borta.


Ha det nu så bra alla// Maija

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0