Sjuklingen!

Lilla malou blev ju sjuk natten till lördag o blev riktigt dålig på lördags dagen. i går fick jag ett recept på hur man gjorde egen vätskeersättning. så nu på kvällen har malou vaknat till liv o säkert lekt nu i 7 min. men nu ligger hon med oss i soffan. hon har legat under sängen sen i lördags om det inte har varit att hon skulle kräka för då har hon gått ut o ställt sig på storarums mattan där favorit stället att kräka på.

men hon har ätit i dag. men hon har magrat då hon heller inte ätit någon sen lördags. Men i dag har maten fått bli i magen :) så i morgon hoppas jag på en helt pigg tös :D



så jag hoppas att parningen fortfarande står på kartan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0