wiiieee!

Ja nu får vi hoppas på det bästa. Mannen med hanhuden ringde i dag och det blir av.

Jag blev orolig innan i dag att malopu kommit in i höglöp o skulle så klart missa allt. Jag ringde till linnet (stoffies brors fru") vi bestämmde att jag skulle åka till en han hund o se hur de uppförde sig. så vi åka en sväng till thess o ollie. Han märkte att det va något spec med malou. men så intressant va hon inte o malou ställde inte sig"pal".
ollie tyckte mer att de va oförskämt av mig att jag inte hläsat ordentligt på honom när jag kom. tihi, vilken sötnos :)

så, ni ska jag lite mer på mina ingstingter. tycker jag har rätt bra koll på malous höglöp :)
så i nästa vecka får vi se om det blir något parning :D

hoppas hoppas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0