Maija och Christopher!

Så här finna va jag o min man på nyårsafton.
Vid tolv slaget fick jag mig ett väldigt fint tal från chrisopher.

skulle behöft ta bort mitt anskicket från denna bilden. pi




Jag Älskar dig Christopher Andersson <3


Att acceptera.
Jag vill att ni människor som inte accepterar och förstår Varför jag och christopher träffas igen, ska börja släppa detta förflutna och börja se framåt. Jag vill vara med Christpher. Jag vet att där finns ett svårt och jobbigt förfluttet. Men vi har lämnat det bakom oss, VI har gått vidare. Vi har stor respekt och förståelse för varandra och jag vill nu att ni med börjar göra det. Jag kommer inte lämna honom. Jag känner mig fin och hel i Christophers sällskap.

Va snäll och hjäpa mig att få vara lycklig utan att behöva må dåligt över det...


Kommentarer
Postat av: Linda

Bara ni trivs ihop Maija.. Så ska ingen annan lägga sig i. Lycka till ni två :)

2011-01-01 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0