Sjukling!

uch och pi, ja i fredags så var jag med tillan på dagen, vi stack tll väla och ikea, en riktigt trevlig dag. men vid 8 tiden så började jag må riktigt illa och vid 10-11 blev jag magsjuk (om ni förstår vad jag menar). de hade även fest på våningen nedanför. kan inte säga att den störde jätte mycket :P men det hördes ju o bara jag inte störde dom.. :P

så i går lördag så låg jag och stoffie hela dagen för att invänta stoffies magsjuka, men nej så klart blev inte han sjuk... medans jag låg där helt mörbultad... så vi tittade första serien av "ensam mamma söker". 460 minuter :P o lite till på 2an.

i dag har vi lyckats handla i alla fall.mer orkar jag inte i dag... har hämtat malou och snart sa jag hämta bilen...
i morgon är det doktorn o sen jobba.

vi ska spela bingolotto i kväll i van ju två lotter sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0