Men vi gör så här!

ja jag vet väldigt dålig uppdatering och täntke faktiskt hålla det så ett tag till. Jag är inte riktigt i den ro att jag orkar och har lusten till att skriva här inne. Just i dag har jag inte ens lust att gå utanför lägenheten. Men det måset jag. jag Måste träna o sen i kväll ska jag träffa mammas nye karl efter det så blir det tjejkväll. riktigt härligt o inte snacka om vädret, helt jävla underbart. men just nu sitter jag o små skakar på grund av att jag inte mår helt hundra, men i med två panodil så fixar det sig :)

Men nu va det faktiskt inte det jag skulle skriva om.
Utan om att det verkar som att vi båda vet om att vi läser varandras bloggar eller om du får reda på detta ändå.
Men jag förstår inte riktigt. Varför inte bara vara nöjd och glad med det du har och sluta bry dig om min "åskit" som du nu tror jag har. Du/ni verkar ha det jätte bra och ni verkar leva det exakta livet som ni vill ha. Och det tror jag är väldigt många som skulle vilja leva det livet ni har och lever det verkar vara det perfekta för er och du verkar trivas i det som fisken i havet.

Men SNÄLLA, sluta bry dig om mig, sluta tänka på att jag kanske har en åskit. SLUTA SLUTA SLUTA. vad glad över det du har och lev i det. Vem är jag att bry sig på liksom.
Just denna gången så handlade det ju bara om att jag inte kunde hitta den affären jag ville hitta så jag fick glassen jag ville ha. Är det något o rusa upp för?

Men jag förstår din tanka. Men det är dags att gå vidare.



I dont want it...


Kommentarer
Postat av: Tiyza

Tro mig, jag har aldrig lagt någon energi på dig annars, men det var ganska genomskinligt när du skrev så precis på den dagen vi flytta, men visst, var det inget gentemot oss är det lugnt.

2011-06-03 @ 15:32:58
Postat av: Anonym

Gött, då kan vi lägga ner det! Tack ska du ha!

2011-06-05 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0