9 Klänningar & 1 Bröllop

Nej, det är inte jag som ska gifta mig ;)

Det är min kusin och Teresia :)

Jag har kollat klänningar inne på nelly, jag hittade så många fina.
Nu är det ju bara att jag måset hitta en passande på alla sätt och vis, det får ju itne vara för kort, slimad, utvikande, marksam m.m.

Så nu ber jag er. Ni är ju en del som läser, jag vill ha er åsikt. Ni kan göra så enkelt att bara skriva nummret i komentraen. snälla, jag ber er hjälp mig.

Ingen klänning kostar över 600kr

Nr: 1                                                                           Nr:2 (kan man ha vitt)
 

Nr:3 (finns i roligare färger)                                  Nr:4
 

Nr: 5                                                                  Nr:6
 

Nr: 7 (mina favorit)                                             Nr: 8 ( bröllopet kommer gå i grönt)
 

Nr: 9


Snälla folket. kan ni hjälpa mig :)
kram kram


Kommentarer
Postat av: elinore

Jag tycker nummer fem!

2011-03-25 @ 07:45:25
Postat av: Teresia

Den gröna är jättefin med tanke på färgtemat, men jag tycker helt klart att din favorit är finast! Sen gillar jag nummer 3 också. Man får tänka lite att man eventuellt ska kombinera med en liten jacka eller kavaj också. Det kan ju vara lite svalt i maj (även om jag givetvis hoppas på toppenväder).

Ha det gott!

Kram Teresia

2011-03-25 @ 21:38:53
Postat av: faster

Hej maijsan!Jätte många söta klänningar!Tänk på att man inte har vit eller för ljus klänning på bröllop!Man ska inte konkurera med bruden!Men nr 7 är typåisk Maija klänning!Du klarar att bära upp en sådan!

Kram på dig!

2011-03-28 @ 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0