Alla gåvor!

ja jag har ju fyllt år. Jag har nog aldrig fått så mycket som jag har fått nu. båda av vänner o familj o nu på södag blir det mitt bull kalas så än är det lite slut... Jag har fått så oroligt mycket fins o värdefullt i och med att det kommer från mina nära o kära. så otroligt stort Tack :)

finnaste tullpanerna av mor o far o den fina vasen av systrarna...
Ni får gissa vad som finns i kuvertet ;)


Detta fick jag av mina fina lilla "extra" familj. (jobb)


detta fick vi av sofie o putte som va här o åt i veckan.
hade riktigt trevligt, Blev ett glas vin o riktigt fin mat o sällskap :)


om man är tidigt vårbarn så kan man ju itne annat än älska tullpaner.
dessa fick jag av systrarna


Tack alla, verkligen tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0