Kalas!

Ja, i helgen hade jag den sista lilla firandet för min föddelsedag o inflyttningen. så nu är allt firane klart på ett tag :) Har fått jätte många fina saker :)

Detta va den ända bilden som togs, jag och min dubbelhaka fixar kaffe
 o sen är det stoffies bror tobbe på bilden.


Fick precentkort på Petör av fam Nilsson; inhandlade detta igår:
 

Denna sjukt snygga skålen fick jag av "hela gänget" Fam Langvad/alm
Kommer från underbara affären SIA


Förrätters asseter :) mmmm


Fina ljusstakar fick dom av min svärföräldrar/familj




(den va dock fylld med godis då --->)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig!Jätte kul att du tyckte om dina presenter!Kram på dig!

2011-03-28 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0