Min föddelsedags present & julklapp!

ja i morse så aknade jag av att min underbara man sjöng lite för mig o räkte även en litet paket. Vet inte alls vad jag hade väntat mig, men med åren så har jag lärt med att destumindre jag spekulerar destustörre överaskning blir det ju. o glad blev jag :DRiktigt lycklig.

Där står Stoffie <3 på det...

Han är den bästate i världen :)

Om ni kommer ihåg så lämnade vi tillbaka min julklapp då deninte riktigt fungerade som vi ville. så det blev något helt annat i stället. o nöjd blev jag :)



Jag vet inte om ni ser det men ser ni som min arm har svulnat, de sa att visa svulnar mer än andra o jag va en sådan som det svullnade väldigt på. jag är ju ignen jätte människa heller så det syns väl tydligare på mig. men jag är riktigt nöjd ni ska få se resultatet lite bättre sen :)


Kommentarer
Postat av: teez

Så bra den blev :) <3<3 Våglig du är ;)

2011-03-11 @ 17:11:15
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0