Problem!

Ja jag har ett litet problem just nu. eller vad man ska kalla det.

jag har tappat lusten för att sova på natten o har absolut ingen lust eller vilja att gå upp på morgonen. jag ser ingen mening att gå o lägga mig, för vist fan måset jag upp dagen efter igen.

idag vid halv tolv (natte tid) klev jag upp ur sängen för att gå ut o koka mig en majs kolv :) det blev att jag städade i hela köket, organiserade i frysen, städa skåpet under vasken där vi har all slak o annat skit.

Lusten är inte jätte stor att sova för samma sak kommer ju hända i morgon.
Det är inte kul...

jag hopas vädret kommer pigga upp o skaka om lite...

Men just nu är inget kul...
Tänk om jag bara hade fått sova, sova o sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0