Samtal!

Efter att ha väntat mer än tre veckor på provsvaret och fortfarande inte hört något så gjorde jag så att jag kontaktade dom.

Tanten som svarade knappade in min information på datorn. Hon sa att informationen har fastnat hos min gynläkare som jag haft, och att han ville skicka vidare "informationen" till en annan läkare i Lund.
Varför fick jag inte reda på och tror inte att hon vet det heller trodde det skulle bli lite skönare att veta var svaret tog vägen men det gjorde ju bara så man började fundera mer, varför ska det skickas vidare liksom? vad är det för läkare och vad är det dom ska komma fram till?

Men tanten sa att hon skulle skicka ett meddelade till läkaren. Så läkaren viste att jag gjort förfrågan om svaret, så hon hoppades att det skulle komma i slutet av veckan...

jobbig när man bara har behöft vänta max 2 veckor innan och rätt som det tar det längre tiden och det kankse betyder att det inte ser bra ut, eller att det gör det?

helt ovetande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0