Stor fix i lillasysters rum :)

Ja i dag då?
det började med att jag vacknade så klart sjukt sent, somnade om o allt :(
Men jag började med tvätten vid 12. sen blev det att promenixa med malou.
Vid 3 tiden så stack jag till veterinären med Malou. Det sa att allt såg jätte bra ut och vi ska tillbaka om en vecka för att ta stygnen. Det ska bli skönt för tjejen att bli av med den jobbiga tratten som jag att hon inte sover så bra som hon borde, och itne jag o stoffie heller för den delen. Men malou mår jätte bra och hennes andra öga jätte fint o helt normalt i tryck...

fram åtkvällen tog jag stoffie o malou en lång promenix. riktigt härligt i det fina vädret.
Efter det stack jag hem till pappa o lilla syster. efter att ha pratat lite med dom så gick jag in till pyttes rum som sett förjävligt ut för ånge nu så nu tog jag tag i det. damsugade o torkade golvet gjorde jag dock inte. men bra ble det, fixa hennes garedrob med :)

Sjukt bra blev det, den va helt tum innan för att alla kläderna låg på golvet...


jag skulle ju tatt en före och efter bild det såg förjävligt ut, fixade även alla sladdarna med.
I och med att vi har en elektriker till pappa så gör han ju inte sånt hemma... :P


Rättade till och bäddade sängen med!


Så i dag har det varit full fart på mig igen, knappt så jag känner igen mig själv, härligt.

Chefen på jobb kallade till och med mig energisk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0