uch uch uch!

Min lilla vovve mår inte alls bra. så där så jag är riktigt orolig. Hon ligger brevid mig på mattan. Jga har beställt vetrinärs tid vid 4 ska jag o mamma ditt. i går duchade jag henne och efter det så blir hon helt galen o river runder i allt. precis som hon måset få upp värmen eller något liknande. (har hon slått i ögat i något så?)

Men senare på kvällen såg vi att hennes ena öga inte ville öppna sig. Jag hälde i lite ögondropp för att se om det blev bättre. När jag vaknade i morse så tänkte jag inte alls på ögat malou gick inte upp så jag stack och träna. så när jag kommit hem och hon inte gått upp så gick jag in för att väcka henne. Hon låg under sängen. hon ville inte resa sig och hon ville itne äta heller. ute så gjorde hon bara nr 2, 2 gånger, vad jag såg.

jag ringde thess som har lilla ollie som inte förlorade sitt öga för så länge sedan. Min tanke blev ju med en gång att malou också kommer förlora sitt öga, men thess lugnade mig lite med att det förmodligen bara va en ögoninflamation.

men nu ligger hon ju här, lilla lou, torr på nosen o skackar  o verkar må riktigt jävla dåligt och själv kan jag itne göra något mer än att vänta till 4.

Och är det så att det är valpar hon ska ha i dag eller dagarn. jobbigt att vara helt ovettande :(

Här ligger min lilla stackare :(


Här har vi det läskiga ögat o det ser itne ut något nu jämfört med innan i dag.


Mitt stackars lilla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0