Valborg

Valborg va en riktigt härlig dag! På dagen låg vi bara och solade i stoffies föräldrars trädgård. stoffies föräldrar va bort resta torsdag till måndag så vi passade huset. putte och tobbe kom förbi för att sola och bada, men det va bara stoffie o putte som badade, tobbe fega ur lite. massa prat, kaffe drikande och solande och lilla jag som fick vara med på en hörna :P

stoffie o tiggande malou


tobbe o putte


Dags för stoffies råliga första (valborgs) dopp!


badning o städning av poolen :P
  

Senare på kvällen kom en massa folk vi grillade och jag hade riktigt trevligt, helt sjukt att det finns så många underbara männiksor... Jag hade en riktigt lyckad o trevlig kväll :)

Lill ljung, tobbe o emelie



Nicklas o räck o linda



gabbarna :)



Emma, jag o linda



Tjejerna  fisken :)



Malou blev jätte trött o fastnade i piddes knä. så sött :)


Min o stoffies kväll slutade vid 1-2 medan visa stack på efter fest eller in till stan. Men vi rkade itne mer efter att ha varit igång hela dagen.

Tack Tack o åter Tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0