19 är inte 24!

I så många år har jag inte kunnat shoppa. Men nu för första gången på många många år så kan jag, vill jag, o känner jag för att shoppa. Något som har tagit imot i kropp, själ innan och plånbok har inte tillåtit det. Denna månaden har jag handlat ikea möbler, skor, kläder, resa från o till Landskrona o ändå så klarar jag mig utan problem. Jag är så nöjd, Jag är så glad. :)


Som idag har jag köpt denna sjukt snygga jackan. kunde inte låta bli. Behövde ingen jacka för om det något jag har så är det jackor. Men jag hade rabattkupong på stadium o jag fastnade för den sekunden jag såg den :)
så varför inte... :)


Hittade även lite annat men måste vänta på mitt Nelly.se paket innan jag ser hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min tös. Ja handla har alltid varit din grej :-). Så kul att få följa dig här nu när du är e bit bort. Älskar dig // Mamma

2011-11-13 @ 11:51:28
Postat av: A.M

jätte snygg jacka! är du och bobby kära? tror du att du någongång kommer flytta tillbaka till landskrona igen? stor kram!

2011-11-14 @ 11:20:23
Postat av: Elinore

Du har ringen du fick av mig på dig :D

2011-11-15 @ 23:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0