Dagis!

Malousan är så duktig. Fick veta igår att hon lekt väldigt med en liten pojk som bot i samma rum som henne. Han är väldigt skygg o håller sig gärna för sig själv. Men nej då, lilla losan ska ta den största utmaningen där är och får i gång han på världens bushumör tydligen, de hade filmat det med men har inte sett det än.

Hon har även blivit jätte duktig på att åka tåg. idag la hon sig till och med ner i mitt knä då o då. något som aldrig har varit på tanke på de 5 åren jag haft henne. Det är lite jobbigare när man ska hem än till dagis. så då kan hon pipa lite. men innan va den pipande, yllande, darrande o flåsande om varranat o ett väldigt hoppande från sättet o golvet :)

Idag när jag lämnade Malou så kom jag samtidigt som alla andra va där o lämna sina hundra o då va där en kille som kom fram och berättade: "han: Din hund har inspererat min 2åriga son väldigt mycket. Jag: (tittar på malou o upp på honom igen) Jaså??. Han: ja min son läser väldigt mycket pirat böker nu. och är helt såld på din lilla hund. (i tanke på att hon bara har ett öga)
Tyckte det va urgulligt:) Tänk att man kan förgylla folk av det lilla o de mest konstiga saker :)

Jag o Malou är världs bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0