Förändring!

Jag o Mr.R va på IKEA o handlade lite grejer till lägenheten här om dagen. så igår när jag kom hem så va han i full gång med att sätta ihopa byrån. Vi kommer ändra här en del. eller mer eller mindre med allt. lite mer praktiskt tänkande så allt får plats på så liten yta. vi har även skaffat en spegel (äntligen) o lite annat smått o gott. Det kommer bli hur bra som helt känner jag o vet nu!? Jag stortrivs verkligen i denna lilla mini lägenheten :) mm, mys :)

inträngd i köket då där inte finns någon annan plats för mig ;P


Bobby :) medan han stod här o fixa fick jag ställa mig i köket o diska o laga mat.
ingen vanlig syn, men jag kan om jag vill :P


Före:


Efter: (än så länge, blev ljust o fint o mycket mer plats, men mer behövs det)


Sjukt fint & Sjukt nöjd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0