Hälsa!

Ja, det här med hälsan.

Jag har varit hemma från jobb nu i 2½ dagar. jag har varit helt slut. Jag är helt slut. Det är precis så jag orkar göra ett snabbt ryck med något sen får jag läga mig i sängen igen o ta igen mig. Att en sån liten sak som att gå upp o ta ut kyklingen ur frysen ska göra så jag blir helt matt.

jag har ett smygande tryck över bröstet hela tiden och jag är så trött, så otroligt trött. Men jag tilllåter mig inte att bara ligga ner o ta det lugnt. dessa dagarna jag har varit hemma har varit de första dagarna säker på 1½ månad jag har legat ner o bara gjort ingenting, eller försökt göra ingenting.

Jag har äntligen tatt min B12 spruta så jag hoppas jag snart är pigg som en lärka igen.

Feber som jag hade i måndags o lite, lite igår ligger jag inte inne med längre men känner att jag börjar bli lite snuvig, men det är bara att bitta ihoppa. Nu saknar jag jobb o vill tillbaka :)


Å nej gott folk, jag har ingen bulle i ugnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0