Landskrona :)

Förra helgen va jag och hälsade på nere i L-a. Det va i och för sig mest för att tömma min lägenhet och det gjorde jag :S det kändes när jag gick runt i lägenheten o släkte alla lampor o sen låste dörren för sista gången, jag har ju trivts så himmla bra i den. Lite kall under vinterhalvåret men jag överlevde. Så dörren är stängd låst o ett nytt kapitel är öppnat och startat.

Fredagen vid 10 tiden landade jag i Ängelholm där mamma o LG hämtade mig. de körde in mig till L-a. Jag åkte direkt till thess där öven kamilla o Martina befann sig (som också va nere från sthlm) Jag tog ett glas vin samtidigt som de krängde cola vi snacka lite skit efter det så stack jag till inferno där engqvist, andre, martin o linneá m.f befann sig. det blev till och med tages på det på nått knasigt sätt :P vid halv 3 spatserade jag hem till thess igen och för att sova på hennes soffa :) dagen efter så blev det frukost med tjejerna.

Efter frukosten på lördagen så började allt packande. Måste ju säga att jag har världens bästa familj o släkt :) Mamma, pappa, fi, pytte, Faster erika, faster marie, farbror Calle, kusin simon, Lars göran och plast syster Amanda va där för att hjälpa mig hela vägen. <3 så otroligt snällt. min morfar o kerstin bjöd på fika över i kerstins lägenhet som bara öigger rakt över :)

så det kunde inte ha blivit bättre.

Verkligen världens största tack min underbara familj <3

Senare på kvällen blev resturang basilika med sofie o pytte efter det fixade vi mina sista ärenda och kvällen slutade hemma hos mamma (som inte va hemma) för systers mys.

söndagen blev att plocka ihoppa de absolut sista i lägenheten sen blev det tåget hem med kamilla o martina.
Det va en riktigt trevlig helg fast det va en massa flytt inblandat som jag verkligen hatar :P  

2 år gammal bild på min o systrarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0