Landskrona!

Förra helgen så befann jag mig i underbara landskrona. jag och bobby slutade tidigt så vid 2 tiden begav vi oss från stockholm och vid 8 tiden va jag innan för min lägenhetsdörr. vi gjorde snabbt vid oss och sen tog vi en snabb promenix hem till sofie där thess, pytte, sofie o rickard väntade på mig :) det blev lite vin o sen blev det utgång i L-a.

på Löragen så stack jag o bobby o åt med thess på Basilika, efter det så hade vi bestämt träff med familjen Hannson/Wenerberg. Alltid så mysigt att träffa kajsa, markus o deras två underbara töser <3. Efter det så stack vi hem till mamma där mamma systrarna, plast syster o lars-göran befann sig :) vid halv 10 bestämmde vi oss för att ännu en gång ta oss till familjen Hannson/Wenerberg, denna gången för film mys :) så vid halv 2 va man nog hemma o kunde lägga huvudet på kudden :)

Söndagen blev bara att packa så mycket vi kunde o hinna dålig planering av mig men vi kom ifrån stan med full packad bil vid 4 tiden. Vi tog ju även med oss min underbara lilla Lou :)
Vi åkte inte direkt mot stockholm utan vi stack ner om Malmö för att träffa bästaste Sandra. Alltid lika härligt att träffa henne. Sandra hade ju även varit snäll att handla ett bar sjukt fina skor till mig som inte fanns här uppe i stockholm. sjukt nöjd :)

Jag o bästaste Thess hos sofie <3


bobby, pytte, jag o thess


Jag hoppas Linnea-Mi blir tekniker eller ingenjör inom teknik,
 för gud va grym hon är på att som har med teknik o göra :)
 Vista mamma kajsa :) Linnea-Mi tar bild på oss :).


Tack för allt mina underbara vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0