Underbara dag!

Idag har jag o Bbby haft en helt underbar dag, bara han o jag :) vi gjorde vid oss o begav oss till kista galerian där det blev shopping. Det blev mer eller mindre en helt ny garderob till Bobby. Min fina man behövde lite nya kläder tyckte jag o det blev hur bra som helst. Nya kläder o skor blev det för honom. När vi kom hem så lagade jag en god middag till honom, lövbiff ,stektskivad potatis, bröd med hemma gjort vitlökssmör  o en fin sallad. Bobby skämmer ju bort mig så mycket på vardagarna då där det alltid finns mat på bordet när jag kommer hem från jobb så tycket det minsta jag kunde göra för honom att att laga en fin middag till honom :) Bobby är bästast verkligen <3

Här har vi snyggingen själv :) Bobby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0