helgen!

ja som ni vet så tvätta jag o kombon i fredags. Tog en Jävla tid, det är två vanliga tvätt maskiner o en torktumlare. Så det gick inte jätte bra tog 2 dagar att torka kläderna. I lördags skulle vi ha stor städat, men iochmed att en viss herre va bakis så sköt vi upp det. Men vi behövde handla allt im för städningen så det fick bli att jag fick köra för första gången i sthlm :) gick jätte bra, lydde bara Mr.Rs vägbeskriving. Annars hade det aldrig gått. Men det ser tycket läskigare ut när man sitter brevid än att köra tyckte jag. Dock har jag inte kört mitt inne i stan. Vi handla städsaker för över 600kr, kul :P på kvällen blev det mät hos Mr.Rs föräldrar. Så i söndags efter väldiga om o men o en promenad i det härliga vädret så va vi äntligen igång. Så nu ser det nästan bra ut. :) det blev kebab till mät o såg någon halv film. Kan inte sitta still så länge om det verkligen inte är något riktigt bra :) det va min sjukt händelsefulla helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0