Måndag & Första dagen på nya jobbet!

Kl ringde vid halv 6 så då va det bara att resa på sig för att sedan gå rakt över vägen för att ta bussen till slusen för att sen ta saltsjöbanan ut till fisksätra. som sagt så tar det 1 timme o 4 min. Det är kul :P stör mig inte jätte mycket då jag inte behöver göra mer än att gå av o på. :) hitta gör jag bra redan :P

så vid 7.50 befann jag mig på jobb. gick runt om hela skolan för att de va låst, väl framme vid den öppna dörren kom jag på att jag faktiskt har nyklar till alla dörrar :P

Vad jag jobbar med?
Jag jobbar på en skola som fritidsledare. så jag börjar med att ha fritis sen går jag in o är exta hjälp i en 1:a och efter det går jag in till fritidsklubben som är åkurs 4-6.

Det känns riktigt bra. kände mest av allt i dag. men det gick bra o barnen är helt underbara.

En flicka på 7 år kom fram o fråga mig vilket språk jag pratade. tihi, så sött :)

vid 17.40 befann jag mig på "hemma plan". då det blev spagetti o köttfärssås hos Mr.Rs föräldrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0