Resan!

Så äntligen har jag en lugn stund. Sitter just nu i sängen med datorn i knäet och bara tar det riktigt lugt. Det har varit full rulle sen jag kom upp. så jag får väl ta o berätta lite om de dagarna som passerat :)

Torsdag: Kl 09.00 kom Bente (kamillas mamma) och thess o hämtade upp mig, vi tryckte in allt i bilen så sen så började resan mot stockholm. jag somnade ganska fort i bilen o sov säkert i 2 sköna timmar. vi stannade o åt vid A6, var det ligger vet jag inte :P vid halv 4 ståret va vi framme hos kamilla o arne.tryckte in all packning o gjorde vid mig lite snabbt o sen stack jag vidare till Mr.R.

Fredag: jag gjorde vid mig som hastigast för att åka till jobb o hälsa på. kom tråkigt nog en halv timme sent men det löste sig ändå. (det tar mig en timme till jobb) efter jobb så stack jag med eija (rektorn o mammas bästa kompis) hem till henne för att se hur hon bodde. efter et satte jag mig på en buss som jag aldrig kom av känndes det som. glömde hoppa av på mitt stopp :P men det löste sig, helt sjukt jag hittar så bra o sthlm efter det lilla jag varit här :) men har ju bra minne. när jag väl kommit rätt så blev det att åka ut till Mr.R, för att senare åka hem till kamilla o arne för ta ett glas vin. de tittae lite idol medans jag gjorde vid mig. så vid 11 stack vi ute o möte upp kamillas mamma, pappa o bror. vi tog en cider inne på bishops Arms. jag va så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna.

vid halv 1 kramade jag sönder min underbara o älskade thess som jag inte kommer ha konstat brevid mig längre. o det känns så otroligt jobbigt o tungt. känns inte alls bra att lämna henne. nej nej inte alls. du är min favvo <3

Lördag: jag o Mr.R tog det jätte lugnt tills kvällen då vi åkte hem till kamillas bror christian o hade familje middag med hela hennes familj :) Tack för lånet av din familj kamilla. lika trevligt som alltid. känns nästan som man är en del av familjen :) vid 9 stack vi hem till Mr.R familj o umgicks en snabbis för att sedan trilla rakt ner på kudden.

Söndag: för att fördriva lite tid stack vi till IKEA. (väla är lätt bättre) o sen tog vi en runda välingby för att fönster shoppa. Efter det stack vi hem till Mr.Rs mormor som fyller år. så det blev att träffa hela tjocka(lilla) släkten :) det blev god mat, fråge lek o massa snack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0