Veckan som gått!

Som sagt, i måndags så va jag o hälsade på kamilla o arne. (ärligttalat kommer jag inte ihåg om det va måndags eller tisdags, men det spelar inte mig någon roll)

Annars vet jag inte om det hänt något spec. Kan vara rätt jobbigt att bo så tätt intill med någon. men vi klarar oss bra o jag kan inte ha det bättre än vad jag har det just nu :)

annars har jag o Mr.R varit o ätit på en kinaresturang. jätte gott so vanligt tog man fritterad kykling o stekta nudlar. mmm gott :) sen blev det promenad hem som tog oss 40 min. skönt o få röra på sig lite.

i fredags mådde jag inte toppen så efter jobb så blev det bums i säng o vila lite sen blev det film pizza o bara allmänt slapp kväll :)

det har varit min vecka, inget jätte intrasant kankse. men så är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0