stockholm!

i slutet av förra veckan så fick jag mig ett ryck o bokade biljetter till Stockholm. Så i tisdags kl 4.15 ringde min klocka, fick sovit i hela 2 timmar :P tåget gick 06.06 från lund o va i Stockholm runt 10. Träffade Jonas en snabbis sen gick jag vidare för att träffa kamilla :D som en överraskning till kamilla så kom thess upp för att umgås med oss :) helt fantastiskt underbart :) vi yra runder, titta runder o gick på hemligt uppdrag. Tillsist så hamnade vi hemma i kamillas o arnas soffa med Kina mat. Där jag även låg till kl 18.30 dagen efter. Thess stack tidigt på onsdag o jag o kamilla hade film dag :) på kvällen gjorde jag vid mig för att sen bege mig hem till Jonas för att ha vin o öl kväll med Jonas o soheil. Jätte trevlig kväll där man inte fick en syl i vädret men jag är van :P dagen efter gick jag en långrunda i stor stan helt själv, det va så skön. Runt Odenplan o lite så där :) senare vid 3 mötte jag upp kamilla, vi gick hem laga lite mat o sen vid 18.30 begav jag mig hemåt o lite efter 1 va jag innan för min dörr. Älskar detta, hade kunnat hålla på med allt detta farandet mycket o länge. Älskar att vara hemmifrån fast jag saknar odjuret mycket. <3 Underbara dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0