Fin besök!

Förra helgen så befann min underbara therese här hos mig. torsdag till tidig söndag. Jag åkte in till t-centralen för att hämta thess vid 9 tiden. vi gick o åt lite på makidonkan. sen begav vi oss hem för att krypa ner i sängen för lite serie tittande. vi på första avsnittet av New girl. helt underbar serie :) mmmm, så underbar...

 Fredagen va det dags för jobb för mig o thess stack ut o umgicks lite med kamilla, efter jobb så stack jag o  mötte upp dom vid slussen för en liten fika. senare på kvällen så blev det en massa fin vin för mig o thess, vid 12 begav vi oss till ida för att säga hej, när de somnade :P så stack jag o thess mot patrisia, men thess va för full (hahahahaha) så vi gck bort til maria torget o möte upp Arash (en arbetskamrat på mitt jobb) som jobbar som ördningsvakt på ett ute ställa. han visade oss runt bjöd på en shot senare skickade han oss vidare mot white rom då kl va över 3 o allt va stängt. Thess va även uppmärksammad på att idol domaren andreas va där. Han med solglasögonen. Jag följer ju iten idol så har ju tyvärr inte för bra koll :P vid halv 5 bestämde vi oss att det va dags att ta sig hem, vi hittade en kille utanför som skulle på samma ställe som oss så han betalade taxis bort till makidonkan vid fridhemsplan, vi satt o pratade en massa fick kollat lite bråk. (sthlmare kan inte slåss eller bråka för den delen, kul det där) vid 6 tiden väldigt nära hemmet kom jag på oss att vi va sas packade. så blev lite fnitter över det. vid halv 7 så låg vi nergosade i sängen...





det här är den minst suddiga bilden jag o thess tatt. alla bilder va suddiga.
hmm va kunde det bero på :P


Lördagen: Vi reste oss en gång från sängen o det va när vi gick o handlade kebab. Annars låg vi bara i sängen o tittade på New girl. o lite film. en riktig mysdag. det behövde jag o thess o det är ju en av sakerna vi gör bäst...

Söndagen: halv 8 på morgonen så stack thess hem o jag va åter i min ensamhet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0