Härligheter!

Helgen har sprungit iväg men den har varit så bra :) I fredags efter jobb så va det bara snabbt hem om o fixa till mig för att sedan bege mig till ida. Hon hade haft AV (after work) med jobb, så det blev lite mys hemma hos henne tills grabbarna kom. då blev det högljutt, men jättre trevligt att både träffa nytt folk o sen träffa de andra igen :)

Tråkigt nog så tar jag itne så mycket bilder. måset bli bättre på det...

Här har vi i alla fall leo som fått på sig min jacka.


Å här har vi henrik i min jacka o halsduk.
Sjuka va att jackan satt bättre på killarna än på mig :P


Vid halv 2 tiden så resta alla på sig samtidigt o begav sig hem.

L Ö R D A G. Jag vaknade väldigt sent, som jag gör nu mera varje helg. vid halv 2-2 brukar jag vakna. Illa... Ida hörde av sig och det blev bestämt att jag skulle hem till henne för lite god mat. lax o potatis, mm otroligt gott :) Sen begav vi oss hem till leo där även henrik bor just nu. Träffa även där nya ansikten :) Vilket alltid är jätte trevligt. Vi begav oss en runda till shake (eller hur det nu stavades o hette för den delen) inte min sorts av musik men det va trevligt att få komma ut en stund. När vi tröttnat så begav vi oss ännu en gång hem till leo, när det va dags att gå där i från så mellan landade jag hos ida för att vänta in Jonas som skulle hämta mig efter han slutat jobba. mellan 4- halv 5 kan jag nog ha varit hemma. 0 koll på tiden. Men jag har haft en sån bra kväll så o jag älskar att jag nästan aldrig ligger i nån bakfylla :)

fina ida hemma hos henne vid middagen


Ida ännu en gång fast på vår efter efterfesten :)


S Ö N D A G
Den har bestått av vil,a träna snart städning o sen läggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0