Jävlar!

Ni där ute. Ni är för jävla roliga. Aldrig i hela mitt liv har jag haft så mycket läsare... Bara för någon dag, bara för en stund har det varit väldigt många läsare inne på min sida!? Varför?

Min absolut första tanke va...
Va fan har jag nu gjort!?

Kan någon förklara för mig. Någon av er måset ju veta.Så Nyfiken...
Vad går det nu för spännande ryckte om mig i L-a?

Jag lever i alla fall min dator har varit på lagning men är äntligen tillbaka och jag kommer snart vara igång med uppdatering igen..

o vet ni hur bra jag har det. idag kom min andra halva till mig. Min underbara o älskade thess är hos mig o ska spendera några dagar här in the big city <3


Jag o thess för 4 år sedan... 21år o helt oskyldiga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0