Min hälsa...

Min kropp har börjat säga ifrån. Jag mår väldigt bra o är så glad o lycklig jag kan vara... Ibland!

Men detta tryck över bröstet måste bort.


Stress, stress, stress. Jag är utmattad och otroligt trött. Jag vill bara sova sova sova.

Jag vet att det både sitter både fysiskt o psykist. Jobb, boende, hinna med så mycket som möjlig, ensamhet, undringar, funderingar.

Imorgon börjar mitt nya schema på jobb, jag jobbar just nu med små barn, den nya förskolan är nu i full gång. så från att jobba med de stora barnen jobbar jag nu med 1-5 åringar... Underbara varelser.

Nått som jag heller inte orkar tjata om mer är mitt B12, läkaren har ringt. Vi har kommit överrens om o bestämt. Sen får vi se vad det blir av det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0