Mormor!

Något jag inte har gjort sen du gick bort är att besöka din plats. Jag har hållt det tillbaka, har gjort dåliga ursäkter för att jag inte skulle behöva, hinna, kunna gå ditt. Men nu när jag va nere över påsken så tog jag äntligen tag i det. jag gick o satte mig på kyrkogården en stund. Jag gick även bort till farfars plats o sa hej så klart.

Men nu har jag gjort det. det tog mig nästan 2,5år (?) men nu, nu va jag där...





Då påsken alltid varit en av de speciella högtiderna för dig!

Tack, min måmå. Tack <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo Maja till midsommar blir det 3 år sedan sjukdomen tog mormor ifrån oss. Hon saknas mig varje dag och förmodligen känner du och dina systrar likadant. För min del väljer jag att ha minnet av henne med mig i vardagen. Det tror jag du också har. Och det är det som räknas... kram//

2012-05-01 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0