Påsken!

Nu va det ju evigheter sen jag skrev. Snart är det valborg o jag har inte skrivit sen påsk.
Min påsk började med en tågresa ner till Landskrona. torsdag -  Måndag befann jag mig i L-a. Mer eller utan tele v jag också. min tele kolapsade men min underbara frabror kalle va snäll att låna ut en av hans gammla tele :)

Torsdagen: Underbara Paulina o mackan kom och hämtade mig i lund o körde mig till teckmantop o sen fick jag låna bilen vidare till L-a där jag åkte dirket till morfar. där blev det påskmiddag eller lax va det faktiskt. :) efter en trevlig kväll med släkten så åkte jag tim o sofie hem till mamma, vi tåg vars ett glas vin o sen gick jag o timelim ner till stan. det blev tages o hela grejen. vi o 20 personer till befann sig inne på tages. Så trevligt så :) Senare somnade lilla timelim på mammas dunder sköna matta :P













Fredagen: Hmm, nu får jag tänka efter. Jo jag satt o väntade på ett therese skulle vakna som jobbat natt. så vid 2 tiden begav jag mig bort till henne. Hade en riktig kvalitetsdag. vi körde till väla med line o stefan o mös o umgicks :) på kvällen blev det kina mat, godis film o avslutade med ett glas vin.

Lördagen: Den började med påskfirande med släkten Langvad. så härligt o roligt att träffa sina underbara kusiner.Senare begav jag o thess oss hem till Paulina o Mackan som hade lite fest. Kvällen slutade med ett stort ? då jag o thess kommer ihåg absolut ingenting (jag kommer inte ihåg något o thess har befunnit sig i ett stort svart hål:P ). o det lilla jag kommer ihåg går absolut inte ihopa. Men det gör mig inget det va länge sedan du o livet går vidare ;P jag hade det otroligt trevligt den kvällen, tages blev lite kaos, men har kommit fram till mycket bra saker av det...



kusin kärlek o lite smått efter efter godisskålen :P










Söndagen: satt o hängde hemma hos thess. försökte få ihopa kvällen. Men det gick som sagt inte så bra. Jag lämnade min lilla vovve till pappsen som nu har haft malou i några veckor o jag saknar henne så mycket. Vid 5 tiden stack jag o thess hem till hennes mor o b-g för ännu mer påskfirande. B-g barn o också där så de satt o pratade lite bröllop, för i sommar gifter ju b-g o carina sig. sååå mysigt :) medan de planerade så somnade jag i soffan. på kvällen sen så stack vi bort till andre o tittade film med andre, pålle o engan.

Måndagen: Mamma o pytte åt lite frukost hemma hos mig. så fick umgås lite med dom sen så packade jag mina saker o sen körde min mor mig till tåget. Resan gick snabbt o bra :P

så det där va min påsk, evigheter sedan men en mycket trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0