02 - Min första kärlek!

Har verkligen fått tänka till o inte för att det är min försa kärlek så sätt men det är min första riktiga kärlek.
 
O min första riktga kärlek va Emil.
Vi fick nog kontakt via Lunarstorm. Fråga mig inte hur, var, varför. Men efter att vi hade pratat där ett tag så blev det att vi träffades hemma hos mig efter att jag varit hos kusinerna och gjort julgodis. Jag hade precis legat i halsfluss o va så täppt i näsan o senare på kvällen kom mamma in o tvingade på mig hostmedicin. Pinsamt liksom ;) Jag kommer också ihåg att vi va ute o gick en jätte lång runda o mina fingrar va så kalla så jag knappt kunde röra dom o ont gjorde det. brrr, kalla vinter. säkert efter så där två veckor senare så va jag o emil tsm...
 
Körtelfeber fick jag också under denna tiden vi va tsm så jag o emil satt mer eller ihoppa en viss tid. Vi gjorde verkligen allt tsm. Bara som en sån sak som att cykla hem själv en kväll fanns inte. jag blev alltid hemkörd. De få dagar jag då sov själv. Men vad jag kan komma ihåg så umgiks jag också rätt mycket med mina vänner, men jag kan ha fel ;P
 
Jag och Emil va tillsammans i 11månader. Jag va 16 år och gick första året på gymnasiet och han va 18år och gick sista året. Det va riktigt sån där tonårskärlek allt så nytt o det va liksom på riktigt tyckte man. Det skulle vara hela livet. *host*
 
Men sen är ju saken den att Emil är verkligen en av de bästa o snällaste människorna som finns. Han gjorde verkligen allt man bad om. Jag va absolut inte så rättvis mot honom som jag borde varit. Men han va lite för snäll så jag blev lite för dum av det.
 
Emil är en väldigt fin o omtänksam människa o jag är väldigt glad o tacksam över att det just va han som va min "första kärlek". I många år efter vi gjort slut, va vi bästa kompisar men idag är vi bekanta, jag är alltid lika glad över att se honom och vi växlar några ord så där. Men annars är det ju faktiskt så att jag har mitt liv o han har sitt liv.
Vi va ju liksom bara en tonårscrash...
 
Fina, fina Emil.
Tack!
 
 Exakt så här såg emil ut då :P Hoppas han inte dödar mig för jag stulit denna bilden o lagt den här :P
 
Kan ju också tillägga att idag, är Emil sambo o förlovad med världens sötaste Sandra. De verkar ha ett sånt förhållande folk kan döda för. Jag tycker de är så fina o ser så säkra ut tillsammans. Lyckos dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0