Det här med att bråka.

Jag o thess pratade i telen tidigare ikväll och vi kom in på det här med tjejer och bråka. Thess berättade att hon hade suttit på en fest där ett liten gäng hade suttit och diskuterat just detta. Då en av killarna hade sagt att han o sin tjej hade kunnat haft det hur bra dom helst i 2 veckors tid. Men då kunde flickvännen helt oproviserat verkligen vrida o vända o dra i allt bara för att få igång ett bråk.
 
Och i natt drömde jag om ett ex, stoffie faktiskt. Så när jag vaknade i morse så ville jag bara smsa honom och skriva att jag saknade honom. Men egentligen vet jag nog mycket väl vad det handlade om. Jag saknade nog någon att bråka med. Och om det va nått jag o stoffie kunde så va det bråka. Men när jag väl vaknat till ordentligt och fått mitt förnuft till fånga så insåg jag ju hur dum ide det hade varit o slängt iväg ett sms till honom. Bara för att få igång ett bråk liksom! Vem gör det!? haha.  Jag saknar honom så klart ibland. väldigt sällan, men det händer. Den där snälla, omtänksamma, bra stoffie (vännen Christopher) som tyvärr inte finns längre.
I miss you, the old you, the new you suck... lite så ;P
 
Nu när jag tänkte efter lite så har jag också lagt märket till att jag har försökt bråka med en av mina närmsta killkompisar här uppe, Jonas. Men som gensvar har jag bara fått höra att jag är drama. Så det har jag lagt ner lika fort :P
 
 
Jag tror tjejer behöver bråka av sig lite för att få lite sinnero och lugn i själen då o då.
 
Tror dock killar behöver det också men kankse inte lika mycket och på exakt samma vis.
 
Men med lite tjaft mår nog alla lite bättre, eller vad säger ni ;)
 
 
 
 
(Jag har skrivit detta inlägg engång innan, vilket blev mycket bättre min vi får nöja oss med detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0