I morgon...

Vet ni vad imorgon sk ajag åka hem. MIn köra mor vill ha hem mig nu när jag är sjukskrien så det är väl bara att lyssna. än så länge vet jag itne riktigt hur jag ska ta mig hem förhoppningsvis med bil. Men jag har inte packat än :P
 
O vet ni, idag har jag legat i sängen exakt hela dagen. såret har för första gången på jätte längre inte varat eller blött. så det är riktigt nice, hoppas det kan förbli så :) tänk att lite stillasittande kan hjälpa så mycket :P
 
Som ni vet så har jag pratat med thess idag också o vill bara hem till min pusisenuss gumma. får hemlängtan så fort jag pratar med henne.
 
Onsdag - Söndag sla jag befinna mig i la. ska bli mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0