Om någon timme :)

Om någon timme sitter jag på tåget på väg ner till La.
Ska väl bli skönt att komma hem. Känns som det va alldeles nyligen jag va där så har inte precis saknat det, va rätt trött på skiten när jag stack. Men jag hoppas thess skaffar sig lite tid för mig. hoppas hoppas HOPPAS :)
 
Idag fick jag även dagisplats för lilla Malousan så snart ska min lilla bebis komma upp till mig igen :) Det hade dock blivit dyrare och tiderna sämre, men så får det väl vara. Jag vill ha min lilla tjej hos mig så :) Får hitta mig ett litet extra jobb så jag har råd med henne ;) hehe. nej allt ska nog lösa sig bra ska ni se :)
 
Jag får ta o packa det sista för att sen börja bege mig mot centralen, mot Landskrona.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0