Vad händer...

Livet är då verkligen speciellt.
 
Just nu tycker jag att inget går min väg. eller det går verkligen inte min väg. Det vill sig bara inte. Jag hoppas att det snart är återställt. Att jag bara kan le o vara glad för att jag faktiskt är det, från hjätat och ut.
 
Min sommar blev en lång sjuksrkivning och en veckas semester, nu är jag tillbaka i stockholm och jag har jobbat i 2 veckor. Men kroppen orkar inte så jag kommer vara sjukskriven nästa vecka igen. Jag hoppas det ska räcka med en vecka.
 
Jag vet inte vad jag ska säga, eller vad jag ska göra.
Men jag hoppas påatt det är bra snart!
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Sandberg

Varför orkar du inte?

2012-08-19 @ 13:05:04
URL: http://sandbergmadelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0