Annars då!?

Ja hur går det.

JO det går skit bra. Jag är så fruktansvärt jävla nöjd. Bor nu mera med min kompis, min kombo och gammla klass kompis Jonas. Soffan är det absolut inget fel på och sover hur bra som helst om nätterna :) igår satt jag bara hemma med ett glas vin o när jonas kom hem från jobb så gjorde han mig sällskap.

idag efter träningen så gick jag faktiskt in på Lindex för att kolla nya BH då jag blivit smallare runt midjan så de jag har hemma passar inte längre :( jag prövade ut ( ja jag vet lagom äckligt men va bara tvungen) o hitta en som satt perfekt, vet inte hur ofta det hänt mig i livet, har en exakt likadan hemma men den sitter inte bra längre. Längtar tills jag kan köpa den bara :P Men hade jag fått bestämma själv hade det situationen sett annerlunda ut att bystet krymt o inte midjan :P men man kan ju inte bestämma allt här i livet :P Ne slut pratat om BH o min kropp :P

Nu ska jag hoppa in i duchen sen blir det lite vidgörning o taco framför melodifestivalen med ett glas vin. Vi får se vilka vi blir idag. senare blir det nog även ett glas nere på dovas eller att träffa underbara sandra som är uppe i sthlm :) wiiee. ja vi får se hur kvällen bli :)

Oj text text text :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0